Opening eerste Taalhuis in Hollands Kroon

Gepubliceerd op: 11 januari 2024 09:53

In de bibliotheek aan het Loggersplein in Wieringerwerf opent wethouder Mary van Gent woensdag 17 januari om 14.00 uur het eerste Taalhuis in de gemeente Hollands Kroon.

Sinds 2018 bestaat het Taalhuis Hollands Kroon in combinatie met het Taalhuis Schagen. Voor veel mensen is het lastig om vanuit Hollands Kroon naar het Taalhuis in Schagen te gaan. Daarom opent het taalhuis nu ook twee locaties in de gemeente Hollands Kroon.

Vanaf 17 januari kunnen mensen niet alleen in de bibliotheek in Wieringerwerf terecht, maar ook in de bibliotheek van Anna Paulowna. Taalhuis Hollands Kroon wordt mede mogelijk gemaakt door de gemeente Hollands Kroon.

Meer informatie en de openingstijden zijn te vinden op de pagina van het Taalhuis:

Meer over het Taalhuis