2500ste bezoeker bij Digibar in Schagen

Gepubliceerd op: 28 juli 2022 10:11

Op 26 juli werd bij de Digibar in Schagen een mooie mijlpaal behaald: daar werd namelijk de 2500ste bezoeker ontvangen!

De Digibar

Sinds 2013 is de DigiBar gehuisvest in de bibliotheek van Schagen. Elke dinsdagmorgen komen er mensen binnen met allerlei digitale problemen die ter plaatse door vrijwilligers worden opgelost. Dinsdag 26 juli was het heugelijke moment daar waarop de 2500ste bezoeker met een vraag binnenkwam. Dit werd natuurlijk gevierd met een bloemetje! Jos Louter was de gelukkige. Ook de begeleiders, Jos Beentjes en Ton Stam, werden in de bloemen gezet. Zij gaan gewoon door met hun dienstverlening, zodat ze op 9 mei 2023 het tienjarig bestaan kunnen vieren.

Digitale vraagstukken

Bij de Digibar in Schagen kan iedereen vrijblijvend langskomen met vragen over tablet, computer, smartphone of een ander digitaal probleem. De Digibar is iedere dinsdagochtend geopend van 10:00 tot 12:00 uur in de bibliotheek.

Wil je meer informatie over de Digibar? Kijk dan op de website:

Ga naar www.digibar.nl