Hieperdebieb! Bibliotheek 't Zand bestaat 40 jaar!

Gepubliceerd op: 24 januari 2023 12:50

De bibliotheek opende in 1983 haar deuren en wordt al vanaf het begin door een groep hechte vrijwilligers draaiende gehouden. Op 19 januari was het tijd om de bibliotheek eens in het zonnetje te zetten!

Kikker opende de feestelijke dag door een mooi verhaal voor te lezen en de kinderen van de school zorgden voor een tentoonstelling met hun tekeningen.

’s Middags werd er feest gevierd met alle kostbare vrijwilligers en oud-vrijwilligers, die met elkaar mooie herinneringen ophaalden.

Vrijwilligster Henny Zomerdijk kreeg het Schagen Compliment uitgereikt door wethouder Puck de Nijs-Visser voor haar vrijwilligerswerk. Al vanaf 1983 maakt zij deel uit van de vrijwilligers die de bibliotheek in 't Zand bemannen. Dat verdient een compliment!

'Wat was het een mooie dag! En wat heeft de bieb veel mensen blij gemaakt!,' aldus Marleen Zomerdijk, vestigingscoördinator 't Zand. Op naar de volgende 40 jaar!