BoekStartdag

Gepubliceerd op: 28 april 2021 12:47

Op zaterdag 19 juni 2021 wordt de eerste landelijke BoekStartdag georganiseerd. Dit is dé gelegenheid om de allerjongste bezoekers en hun (groot)ouders kennis te laten maken met BoekStart en de bibliotheek. Ook KopGroep Bibliotheken doet mee!

Activiteiten BoekStartdag

Om 9.30 uur wordt het schattige boek ‘De knuffelboerderij’ voorgelezen via Facebook. Een uurtje later, dus om half 11 zing Evelien allemaal bekende kleuterliedjes. Dit wordt ook uitgezonden via Facebook.

Voor ouders en andere geïnteresseerden is een Zoombijeenkomst met als thema ‘Voorlezen, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen’. Deelname is gratis. Wel even van tevoren opgeven.

Maak je je kind deze dag lid (in de bibliotheek of via de website) dan ontvangen de allerjongsten het BoekStartkoffertje. Kinderen van 3 tot 6 jaar krijgen een grappig vingerpoppetje.

Bekijk hier alle BoekStartdag activiteiten.