Resultaat 41 - 44 (van 44)

• Informatiepunt Digitale Overheid Bekijk details

12 augustus 2021

Vragen over zaken als huur- en zorgtoeslag, belasting, rijbewijs, pensioen of uitkering? Vanaf 22 september kun je hiervoor terecht bij het gratis Informatiepunt Digitale Overheid in Anna Paulowna en Wieringerwerf.

• Thijssehuis Texel Bekijk details

17 juli 2021

Er is de afgelopen periode hard gewerkt aan de plannen voor een nieuwe huisvesting op Texel. De ontwikkeling van het cultuurhuis is nu weer een stap verder.

• Gedicht op dakterras Bekijk details

22 juni 2021

Oud-stadsdichter Marja Lely heeft een in glas gezandstraalde afdruk van haar gedicht 'mijn koene stad' op het dakterras van School 7 onthuld.

• BoekStartdag Bekijk details

28 april 2021

Op zaterdag 19 juni 2021 wordt de eerste landelijke BoekStartdag georganiseerd. Dit is dé gelegenheid om de allerjongste bezoekers en hun (groot)ouders kennis te laten maken met BoekStart en de bibliotheek. Ook KopGroep Bibliotheken doet mee!

Paginanavigatie