Resultaat 31 - 40 (van 45)

• Ondertekening Inclusieakkoord Bekijk details

21 april 2022

Op 20 april werd in het Scagon Theater in Schagen het Inclussieakkoord ondertekend door 20 lokale organisaties. Die geven daarmee aan zich te willen inzetten voor een toegankelijke en inclusieve gemeente. Uiteraard heeft KopGroep het akkoord ook getekend.

• Weer twee nieuwe IDO's Bekijk details

29 maart 2022

Hollands Kroon heeft er na deze week twee nieuwe Informatiepunten Digitale Overheid (IDO) bij!

• Hoge score ledenonderzoek Bekijk details

10 maart 2022

Veel leden van KopGroep Bibliotheken zouden de bibliotheek aanraden aan bijvoorbeeld familie of vrienden. Dit blijkt uit een grootschalig ledenonderzoek.

• Nieuwe directeur Bekijk details

28 februari 2022

De Raad van Toezicht van KopGroep Bibliotheken heeft Anita Ruder per 1 maart benoemd tot nieuwe directeur-bestuurder van de bibliotheekorganisatie.

• Informatiepunten in Schagen geopend Bekijk details

31 januari 2022

Wethouder Sigge van der Veek en taalambassadeur Trudi Jeninga openden maandag 31 januari een Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) in de bibliotheek van Tuitjenhorn.

• Internetbrowsers voor catalogus Bekijk details

27 december 2021

Om te kunnen zoeken in de catalogus van de bibliotheek is een actuele internetbrowser noodzakelijk. Bij gebruik van een verouderde browser verschijnt de wat cryptische foutmelding: Oeps, er ging iets fout met de zoekmachine ["search-failed"] in beeld. Ook wordt Internet Explorer niet meer ondersteund.

• BoekStartcoach informeert ouders Bekijk details

28 september 2021

Ouders hebben een belangrijke rol in de taalontwikkeling van hun kind. Samen plaatjes kijken, liedjes zingen en verhaaltjes vertellen kan al als je baby nog maar 3 maanden is. Hoe eerder je begint, hoe beter!

• Informatiepunten Digitale Overheid geopend Bekijk details

23 september 2021

Wethouder Mary van Gent opende woensdagmorgen 22 september het eerste Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) in Hollands Kroon.

• DigiBar weer geopend Bekijk details

23 september 2021

De DigiBar in Schagen is weer geopend.

• Digimaandagen weer van start Bekijk details

16 september 2021

Gratis inloop voor vragen over e-books, tablets en smartphones. Wil je leren e-mailen, heb je moeite met accounts aanmaken of het installeren van apps?

Paginanavigatie