Resultaat 11 - 20 (van 45)

• Helder Licht Bekijk details

31 augustus 2023

'Helder Licht' straalt van 27 oktober t/m 12 november voor de 6de keer in Den Helder. Laat je betoveren door School 7 en 12 andere unieke nautische lichtkunstwerken die Den Helder doen schitteren. Wandel de 2 km route, startend bij de Watertoren, met als hoogtepunt een projectie op de onderzeeër De Tonijn. Beleef magische avonden van 19.00 tot 23.00 uur.

• Bibliotheek Tuitjenhorn weer geopend Bekijk details

19 juni 2023

De bibliotheek in Tuitjenhorn is weer geopend! Mede dankzij de subsidie van de Provincie Noord Holland heeft KopGroep Bibliotheken de bibliotheek verduurzaamd.

• Jaarverslag 2022 Bekijk details

6 juni 2023

2022 betekende voor de bibliotheek een nieuw hoofdstuk, een jaar vol ontwikkeling, groei, tevredenheid en vooral trots.

• Opening 'Poëzie Foon' in School 7 Bekijk details

1 juni 2023

Stel je voor: je draait aan een ouderwetse telefoon, kiest een nummer uit het keuzemenu en krijgt vervolgens een prachtig gedicht te horen. Met de poëzietelefoon in School 7 kan het! Dinsdagmiddag 30 mei heeft de Helderse stadsdichter Yanaika Zomer de 'Poëzie Foon' in gebruik genomen.

• Hulp bij digitale zorgzaken Bekijk details

30 april 2023

Digitale ontwikkelingen in de zorg gaan snel en kunnen ingewikkeld zijn voor patiënten. Noordwest Ziekenhuisgroep, huisartsenorganisatie HONK en HKN, KopGroep Bibliotheken en Bibliotheek Kennemerwaard zijn een samenwerking aangegaan om patiënten hierbij te helpen.

• Het KopGroep Oefenplein Bekijk details

24 april 2023

Wil jij ook leren hoe je een DigiD aanmaakt, e-mails verstuurt of bijvoorbeeld online naar werk zoekt? Of wil je oefenen met taal en rekenen? Kom dan naar het KopGroep Oefenplein!

• Feest 10-daagse Schagen geopend! Bekijk details

17 april 2023

Markt 18 in Schagen bestaat 10 jaar, dus vieren we feest! Op vrijdag 14 april is de feest 10-daagse in Schagen van start gegaan met een flashmob!

• Opening Niedorp Bekijk details

8 april 2023

De bibliotheek in Nieuwe Niedorp is woensdag 5 april feestelijk geopend op de nieuwe locatie in 't Winkelhart.

• Vrijwilligers gezocht! Bekijk details

13 februari 2023

Op dit moment zijn we druk op zoek naar vrijwilligers voor onze cursussen digitale vaardigheden in Anna Paulowna, Wieringerwerf, Schagen, Tuitjenhorn, Texel, Julianadorp en Nieuw Den Helder. Kom jij de cursisten ondersteunen?

• Schuif aan bij poëzie Bekijk details

9 februari 2023

Bibliotheek Schagen is het toneel voor de online serie 'Schuif aan bij poëzie'.

Paginanavigatie