Resultaat 21 - 30 (van 44)

• Hieperdebieb! Bibliotheek 't Zand bestaat 40 jaar! Bekijk details

24 januari 2023

De bibliotheek opende in 1983 haar deuren en wordt al vanaf het begin door een groep hechte vrijwilligers draaiende gehouden. Op 19 januari was het tijd om de bibliotheek eens in het zonnetje te zetten!

• Stichting Thijssehuis opgericht Bekijk details

13 januari 2023

Een nieuwe mijlpaal voor het Thijssehuis op Texel. Na een periode van zorgvuldige voorbereiding hebben de directeuren van Young4Ever, Artex-Kunstenschool en KopGroep Bibliotheken op vrijdag 13 januari hun handtekening gezet bij Notariskantoor Hoogerheide.

• Vacatures Bekijk details

22 december 2022

Denk jij na over een nieuwe baan en ben je benieuwd naar de functies die wij op dit moment open hebben staan, lees dan snel verder.

• Van BoekStart heb je lang profijt Bekijk details

20 september 2022

BoekStart baby's hebben als dreumes een grotere woordenschat en als ze 5 of 6 zijn scoren ze beter op de Citotoets Taal voor Kleuters.

• Recordopkomst TaalcafĂ© Schagen Bekijk details

15 september 2022

Op 15 september waren er maar liefst 15 deelnemers bij het Taalcafé in Schagen. Dit is een nieuw record!

• Feestelijke opening boekentrap Bekijk details

8 september 2022

De Bibliotheek in Nieuw Den Helder is niet voor iedereen makkelijk te vinden. Daarom bedacht KopGroep Bibliotheken samen met huurbaas Woningstichting Den Helder een plan om de bieb in het oog te laten springen. Een heuse boekentrap! Op vrijdag 23 september om 15:00 uur wordt de trap feestelijk geopend. Kom je ook?

• 2500ste bezoeker bij Digibar in Schagen Bekijk details

28 juli 2022

Op 26 juli werd bij de Digibar in Schagen een mooie mijlpaal behaald: daar werd namelijk de 2500ste bezoeker ontvangen!

• Printen vanaf je smartphone Bekijk details

30 mei 2022

Wil je iets printen? Ook hiervoor kun je terecht bij de bibliotheek! Vanaf nu is het in bepaalde vestigingen zelfs mogelijk om te printen vanaf je smartphone, tablet of laptop. En als je lid bent kun je ook vanuit huis de printopdracht geven en deze binnen 24 uur ophalen.

• Winnaars Kinderjury bekend Bekijk details

24 mei 2022

De 52.448 stemmen zijn geteld en de winnaars van de Kinderjury 2022 zijn bekendgemaakt.

• Ondertekening Inclusieakkoord Bekijk details

21 april 2022

Op 20 april werd in het Scagon Theater in Schagen het Inclussieakkoord ondertekend door 20 lokale organisaties. Die geven daarmee aan zich te willen inzetten voor een toegankelijke en inclusieve gemeente. Uiteraard heeft KopGroep het akkoord ook getekend.

Paginanavigatie