Online Bibliotheek app vernieuwd

Gepubliceerd op: 13 november 2023 10:01

Sinds 13 november is er een nieuwe versie van de Online Bibliotheek app beschikbaar. Wat betekent dit voor jou?

Opnieuw inloggen of updaten

Bij het beschikbaar maken van de nieuwe app is iedere bestaande gebruiker uitgelogd. Als je weer gebruik wilt maken van de app, moet je dus opnieuw inloggen.

Lukt dit niet? Dan moet je eerst de nieuwste versie van de Online Bibliotheek app installeren (of de bestaande app updaten). Het gaat om versie 4.9.11 voor Android en 4.9.23 voor iOS.

Kom je er niet helemaal uit? We helpen je graag! Neem contact op met jouw bibliotheek en dan helpen we je op weg.

De Online Bibliotheek app

Ben je lid van KopGroep Bibliotheken? Dan mag je gratis e-books lenen, luisterboeken downloaden en door digitale magazine bladeren. Dat doe je op de online Bibliotheek: de online vestiging van je eigen vertrouwde bieb.

Meer over de Online Bibliotheek